Sun4power.
Sun4power vertrouwt op Social Hunter voor een allesomvattende aanpak van hun online en offline merkstrategie. Dit zorgt voor consistente merkzichtbaarheid op alle touchpoints, waardoor het merk blijvend herkenbaar en memorabel wordt.
01
Meet Paul Debruyne.
Paul is een een doorgewinterde ondernemer met een passie voor duurzaamheid. Via Sun4power streeft hij naar een meer duurzame wereld voor toekomstige generaties.
02
Facebook.
Op Facebook optimaliseerden we Sun4power’s profiel met een krachtige banner, profielfoto en bio. We delen ook wekelijks relevante content om mensen te inspireren en te informeren over zonne-energie.
03
Instagram.
Ook op Instagram posten we wekelijks content, om een bredere doelgroep te bereiken. Samen met Facebook vormt dit een indrukwekkend online visitekaartje, wat het vertrouwen vergroot wanneer mensen Sun4power opzoeken.
04
Grafisch ontwerp.
Voor offline marketing vertrouwt Sun4power op ons om hun drukwerk te ontwerpen in een consistente huisstijl. Een goed ontworpen flyer fungeert als een mini billboard dat overal de boodschap van Sun4power draagt.
05
Webdesign.
Ook hebben we de website van Sun4power herontworpen met een minimalistisch en gebruiksvriendelijk ontwerp, met de gebruikerservaring centraal. Het doel was om het voor gebruikers zo eenvoudig mogelijk te maken.